بازداشت ۲۰۰ اسرائیلی در فرودگاه دبی

بازداشت ۲۰۰ اسرائیلی در فرودگاه دبی

رسانه‌های صهیونیستی از بازداشت حدود ۲۰۰ مسافر اسرائیلی در فرودگاه دبی به دلیل مشکلات ویزا خبر دادند.

به نقل از  خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند حدود ۲۰۰ نفر از مسافران اسرائیلی که شب دوشنبه با پرواز هواپیمایی ارزان قیمت امارات وارد شهر دبی شدند، به دلیل مشکلات ویزا در فرودگاه دبی بازداشت شده و اجازه ورود به این شهر را ندارند.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده با توجه به قانون مصوب جدید در امارات ، اسرائیلی‌ها برای ورود به این کشور نیاز به ویزا دارند.

به گزارش رسانه‌های خبری صهیونیستی، به اسرائیلی‌ها گفته شده است که تا قبل از پر کردن فرم‌های الکترونیکی ویژه، نمی‌توانند وارد امارات شوند، زیرا این مسائل مربوط به تغییر در مقررات اخذ ویزاست که اواخر روز یکشنبه در ابوظبی تصویب شد.

همزمان با این اتفاق، پرواز تل آویو - دبی از سوی شرکت هواپیمایی Israir اسرائیل به تأخیر افتاد. اولین پرواز برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی به امارات در تاریخ ۱ دسامبر پس از اعطای اجازه عربستان به ناو‌های هواپیمابر تجاری این رژیم غاصب برای استفاده از حریم هوایی خود در مسیر خلیج فارس انجام شد.

اسرائیل در ماه نوامبر توافقنامه‌ای را با ابوظبی برای اجازه سفر‌های بدون ویزا تا ۹۰ روز امضا کرد. پس از آن از تاریخ ۲۶ نوامبر شرکت flydubai پرواز‌های خود را به اسرائیل آغاز کرد و اولین شرکت هواپیمایی امارات شد که به دنبال توافق عادی سازی، پرواز هوایی منظم خود را با رژیم صهیونیستی آغاز کرد.

به دنبال مراسم امضای توافقنامه عادی سازی در ماه سپتامبر، هیئت‌های اسرائیل و امارات اولین بازدید‌ها را انجام دادند و توافق‌نامه‌هایی را در مورد ترافیک هوایی، سفر بدون ویزا، حمایت از سرمایه گذاری و همکاری در زمینه‌های علم و فناوری منعقد کردند.

انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: بازداشت ۲۰۰ اسرائیلی فرودگاه دبیویزا بازداشت امارات
[ دو شنبه 17 آذر 1399 ] [ 20:18 ] [ فاتح ]
[ ]